Friday, May 11, 2012

Dunia baru blog baru :)

hai korang!! assalamualaikum :)

ok tak tahu nak intro cemmane sebab aku dah lame gila tinggalkan dunia blogger. nak taip entri pon dah rase vangang kehkeh.ohh blog dulu tu aku dah delete sebab ape ? takpayah la nak cerita kite tutup buku lama dan kite bukak buku baru ye dak . 

sempena blog baru ni aku tukar moto ehh moto ke arghh moto la senang cerita moto-nye "divided we stand together we fall" :) 

kenape aku pilih moto ni sebab harga dia murah HAHAHA LOL ok lawak hambar ==' meh sini aku nak terang sikit korang sedar tak bumi kita ni semakin lama semakin tua ? kalau nak kira umur macam nenek moyang punye nenek moyang la bapak tua kan bongkok duaplohlapan kali mungkin. kita tinggal kat tempat berlainan tapi disebabkan berlakunya pollution ataupun sebagainya bumi kita jadi sakit then berlakunya bencana alam dan kita jatuh @ rasa padah bencana tu bersama-sama so lets we go green !! *yeeahh undilah saya sebagai wakil rakyat anda untuk tahun ini dan selamanya jom kita wujudkan kerajaan hijau harharhar semuanya bertukar jadi Hulk* 



so sebagai insan yang amat suka-kan alam semula jadi aku pilih tema bumi untuk blog baru ni :) dulu zaman jahiliah aku suka conan blog aku pon ala-ala conan sekarang aku dah tukar menjadi lebih matang *mungkin* elok sangat la kiranya aku tinggalkan conan buat sementara waktu..conan cover cover jangan nangis nanti kak ran kutip kau balik ye kehkeh

emm..dah takde ape aku nak merepek lagi harap-harap aku akan ade niat yang istiqamah rajin nak update blog ni :D tak sangka aku berjaya update satu entri hari ni ngiahahaha okbai . >.<

2 comments:

afifah said...

hijau biru hijau biru hijau biru go hanim go hanim
#semangat Harimau Malaya

Anim Azhari said...

heee~ go pipah go pipah go!! hhahah XD

 
Copyright Reserved to Anem Azhari. Design by Qina Yusof